sobota 23. května 2015

PUJA je projevem úcty k Bohu

Takřka na všech akcích, spojených se Sri Swamim Vishwanandou a Bhakti Margou, ať již ve Shree Peetha Nilaya nebo u nás, se setkáváte také s hinduistickými obřady ...naposledy minulý víkend na pražském Maha OM Healingu, kde Riši Tulsidasananda prováděl Guru Puju.
O tom, že takovýto obřad (například jednoduchou puju), se můžete naučit i vy, a uctít tak nejen murti vybraného Božství, ale i Božství ve vás, vám přichází blíže sdělit Kalkati, která je Puja koordinátorem pro Českou Republiku.

Milí přátelé, známí, 
z milosti Sri Swamiho Vishwanandy jsem obdržela požehnání pro koordinaci, vedení hinduistických obřadů v České Republice.
Nedá mi, než vzpomenout začátků, kdy jsem se seznámila se skupinkou, později oddaných našemu drahému Guruovi; a jak jsme vlastně začínali ;-) ?
Tehdy se nás na kurz přihlásilo 10. Těmto lidem vděčím za úžasné projevy obyčejného štěstí, za jejich lásku ♥, za jejich pokoru, přátelství a oddanost k Bohu.





PUJA je projevem úcty k Bohu skrze modlitby, písně a rituály. 

Všechny vnější formy projevené k Božství nám pomáhají k vnitřní očistě, k překročení naší omezené vlastní mysli, dosažení rovnováhy, vnitřního klidu, k otevírání a přijímání čisté Božské LÁSKY. 
Tyto prastaré techniky pocházející z védské hinduistické tradice.  YAGNA /silný očistný obřad spojený s elementem ohně/, PUJA, ABISHEKAM, nám pomohou k propojení se s Božstvím uvnitř nás. Pomohou nám postupně odbourat negativitu, navázat a vybudovat si pevný vztah k Božství, což je na naší duchovní cestě velmi důležité. 

Přijďte zažít tento jedinečný okamžik spojení ;-), přijďte na kurz!


Průběžně Vás budu informovat o připravovaných aktivitách a možnosti se na ně přihlásit. 

S láskou a úctou
Kalkati 
Bhakti Marga Czech, z.s.
e-mail: 
czechpuja@gmail.com

Přikládám zprávu jednoho z účastníků kurzu, pana Radomíra Nohavici. 

Jai Gurudev,
hezký večer milá Kalkati, 
chtěla jsi znát mé zážitky s Pujou a Abhishekamem. Puju už dělám a užívám si ji. Po skončení kurzu Puji se mi zdál sen - velice živý. V tom snu jsem byl na daršanu u Swamiho. Swami začal dělat dynamický daršan, a poté vyšel ven před budovu. Najednou se začal zvětšovat, až byl doslova v nadživotní velikosti. Začal kropit přítomné svěcenou vodou, dával požehnání. Všichni přibíhali blíže a voda na ně padala proudem. 
Simply Puju znám už dobře. Občas se mi stává, že mi naskakují některé pasáže během dne, např.: Ganesh mantra apod. 
Abhishekam je velice krásný rituál. Moc se mi líbil, i s krásnou atmosférou u Tebe, v auře Tvého bytu. Tato atmosféra vyzařuje i z fotografií, které jsi mi poslala. Po první návštěvě u Tebe s Bhawani jsem jel domů a měl jsem úplně čistou, vyprázdněnou hlavu, bez jediné myšlenky. Zatím jsem sháněl všechny věci, které jsou zapotřebí. Mám svatou vodu ze svatého Hostýna. Kamarádka v Poděbradech mi udělala ze tří másel ghí, takže mám zásobu nadlouho. Zároveň jsem se naučil ghí dělat. Mám i sedm "kamikadze"- skleniček. Takže mi už nic nebrání, abych začal. 

Měj se hezky, a ať se Ti, ve všem co děláš, daří.
OM NAMO NARAYANAYA
Radek/Muktananda/

Foto z kurzu:





Žádné komentáře: