sobota 21. září 2013

Setkání se Swamim Vishwanandou (Hazel Courteney).


Hazel Courteney je britská žurnalistka, specializující se na alternativní léčení a duchovní otázky. Před několika týdny navštívila Bhakti Marga Centrum ve Springenu. Bylo to podruhé co zde byla - tentokrát přijela na daršan se Swamim Vishwanandou. 

Napsala o Swamim na svých webových stránkách následující: 

V květnu, díky mé dlouholeté přítelkyni Terese Hale, která vlastní vyhlášenou kliniku v Londýně, jsem se setkala s opravdu úžasným, mladým, plně osvíceným Mistrem, jménem Swami Vishwananda. Ve věku pouhých 35let má Swami statisíce následovníků po celém světě a jeho celkové poselství je být v lásce. Musím se přiznat, že setkání s ním, jeho energie byla tak silná, že jsem se spontánně rozplakala. Existuje jen malá potřeba fyzicky mluvit, když jste v přítomnosti takové osvícené duše. Byl okouzlující, hovoří plynně anglicky a laskavě mi poskytl léčení mých špatných zad, která mne udržovala v trvalé bolesti déle než 9 let - i přes 2 velké neúspěšné operace páteře. K mému naprostému úžasu jsem byla úplně bez bolesti déle než 12 hodin, což bylo samo o sobě pro mne "zázrakem". V srpnu jsem navštívila jeho ašrám a jak můžete vidět z obrázku, měla jsem štěstí, že mi byl poskytnut rozhovor s tímto magickým svatým mužem, který se narodil s "vědomím" plně uvědomělého Mistra. Doufám, že v brzké době napíši článek o jeho životě a poselství. Budu vás informovat. Mezitím si užijte můj blog a pokud byste chtěli více informací o Swamim a jeho práci navštivtewww.bhaktimarga.org

Zde je video, kde hovoří o svých zážitcích se Swamim:

 

Žádné komentáře: