neděle 15. června 2014

Oblak růžové vůně.

Nový blog Bhakti Margy o umění, pod názvem BHAKTI MARGA ART, o kterém jsme před časem informovali, uveřejňuje kromě pozvánek na zajímavé kurzy, semináře a rozprav umělců, také příběhy a zážitky zaznamenané jejich účastníky nebo umělci Bhakti Margy.

Jeden krásný příběh byl otištěn nedávno, přinášíme vám ho zde, tlumočený přímo slovy autorky:

Jednou, před zasvěcením kaple ve Steffenshofu (bývalém ašrámu Swamiho Vishwanandy) jsem v ní malovala, když Guruji vstoupil. Pracovala jsem na ikoně svatého Panteleimona a byla v určité časové tísni, protože jsem věděla, že se musím brzy vydat na cestu domů. Zeptala jsem se proto Swamiho, jestli mohu v práci pokračovat, třebaže za chvíli měly začít modlitby v chrámu: „To je na Tobě, jestli půjdeš do chrámu, to by Ti bylo asi milejší, ne?“ „Ne, Swamiji“, řekla jsem, „raději bych dál malovala, protože to je také meditace a je to pro Tebe....“ „Ok“, odvětil krátce a opustil ladně místnost. 

Brzy na to jsem jej slyšela běžet se schodů a otevírat dveře na dvůr směrem k chrámu. 

Začala jsem se vší silou soustředit na svou práci, abych tak zabránila jakékoli lítosti nebo smutku z mého vlastního rozhodnutí.... náhle, když už Swamiji musel být dávno v chrámu, se rozprostřela v celé kapli omamná vůně růží. Udělala jsem několik kroků místností, abych se přesvědčila... nebyl to klam. Vůně, jež naplnila celý prostor mi téměř vzala dech. V úžasu a dojetí jsem se rozplakala. 

Jeho nekonečná Láska voní někdy po růžích...

S láskou a vděčností Uma 


Více informací o jednotlivých kurzech, a také mnoho dalšího zajímavého čtení, naleznete přímo na uvedeném blogu, zde je odkaz na jeho anglickou  a německou verzi: 

http://bhaktimarga-art.blogspot.de/
http://bhaktimarga-art-de.blogspot.de/

(nově jsme umístili odkaz na něj také do sloupce vpravo!)

Žádné komentáře: