neděle 11. ledna 2015

Nejdůležitější setkání v mém životě.

...vyprávění oddaného, z daršanu 3.ledna 2015 ve Shree Peetha Nilaya


Jmenuji se Rolf a rád bych vám vyprávěl příběh o tom, jak si mne našla Atma Kriya Joga, a také jak si mne poté zavolal Sri Swami Vishwananda.
Ke konci minulého tisíciletí jsem pracoval intenzivně s reiki, a to mne takřka donutilo číst knihu Yoganandy, která byla v knihovničce mojí matky. Když jsme začal tu knihu číst, byl jsem fascinován a cítil se silně přitahován směrem ke Kriya Joze. Tak nevím přesně, jak se to stalo, ale při „nehodě", jak se tak občas v životě děje, Kriya Joga nějak uchopila moji pozornost. Byl jsme zasvěcen a cvičil Kriya Jogu možná tři roky.

Poté mi jeden přítel vyprávěl o Swamijim. V té době jsem si nebyl jist tím,  kdo je můj Guru, ale když jsem potkal Swamijiho, bylo to pro mne jasné, protože z mých očí tekly slzy. 
Tak jsem rozpoznal Swamijiho jako mého Gurua. A je to takto: Gurua nenajdeme my, ale Guru si nás volá a Swamiji mne jistě volal již dříve ke Kriya Joze, ještě než jsem se o Něm dozvěděl. Takže jsem byl velmi šťasten, že jsem potkal svého Gurua a později mne zasvětil do Atma Kriya Jogy. 
Bylo to nejdůležitější setkání v mém životě - setkání s mým Gurudevem. A když nastane občas temnota, což se děje v každém životě, když praktikuji Atma Kriya Jogu a myslím na Swamiho, vše se stane znovu  mnohem jasnějším. 

Děkuji můj milovaný Guruji z hloubi svého srdce. 
A děkuji všem, že mi naslouchali.

Rolf, Bad Homburg, Německo


Žádné komentáře: