čtvrtek 28. listopadu 2013

Zápisky z Maha OM Healingu.

Před pár dny jsme se měli možnost setkat na dalším společném Maha OM Healingu, zažít krásné propojení vibrace ÓM, navzájem se lépe poznat a potěšit se z návštěvy milého hosta, Swamiho Vishwaanashuyanandy. 
Takto pro vás zaznamenali toto setkání Yadhava a Swarupini:

16.11. 2013 se v Praze konala akce, kterou nazýváme Maha OM Healing. Bylo nás tentokrát opravdu "Maha", asi 140 ;-). Cílem Maha OM Healingu bylo vytvořit prostor pro setkání OMH koordinátorů a všech dalších lidí, kteří se nějakým způsobem zapojují do aktivit spojených se Swamim Vishwanandou a Bhakti Margou. Tak se i stalo. V milé atmosféře jsme strávili celé odpoledne. Program byl jako vždy plný různých aktivit.







OM Healing na úvod setkání byl opravdu krásný a ticho po něm bylo velmi harmonické... Do něj jsme pak spontánně, za doprovodu klavíru, začali zpívat Bhajo Nitai Gaurenga... To byl jeden z velmi krásných společně vytvořených momentů setkání, který nám mohl připomenout i Swamiho daršan v září. 

Naším milým hostem byl tentokrát Swami Vishwaanashuyananda, který má mimo jiné za úkol dohlížet na zájmy Bhakti Margy v ČR. Připravil si pro nás puju, mnoho bhajanů, promítání obrázků, přednášku, a došlo i na tanec s hůlkami.



Též bylo možné si zakoupit zboží z obchůdku, ochutnat vynikající prasad a odnést si olej požehnaný Božskou Matkou z oslav Navaratri. 

Kromě programu určeného pro veřejnost proběhla ještě dvě setkání. 
První bylo setkání koordinátorů OM Healingu. Bylo krásné se vzájemně více poznat s vedoucími různých skupin z celé republiky. Všem koordinátorům OM Healingu, těm co přišli, i těm, co nemohli, patří veliký dík za práci, kterou dělají ! ♥.
Večer po veřejné části setkání následoval prostor pro Atma Kriya Yogu. Setkali se zde studenti i učitelé. Po dotazech k technikám jsme si ještě stačili začvičit Kriyu; krátce, leč intenzivně. Učitelé Kriye všem nabídli a nabízejí stále možnost kontaktovat je v případě nějakých dotazů ohledně cvičení ;-).


Děkujeme všem, kteří svojí pomocí a přízní přispěli k ukutečnění celé akce.

P.S.:
Dozvuky Maha OMH, Yadhava:
"Tak jsem si poprvé zatančil s hůlkami. Možná jsem slušně klamal tělem, jelikož si někteří mysleli, že jsem to již provozoval. Popravdě řečeno jsem se na každém Navaratri zdráhal tančit. Mysl byla příliš silná na to, abych se uvolnil a byl sám sebou. Dokonce i když mě Guruji očima vyzýval ať vstanu a přidám se k němu, tak jsem napoprvé předstíral, že jsem zrovna velmi zaneprázdněn hraním na činelky v muzikantské sekci. On byl tenkrát ale vytrvalý a vyzval mě ještě jednou. Pak jsem teprve přinutil vstát své neochotné tělo ;-). Tak díky Anashuyo za tu příležitost, bylo to super! Guruji, děkuji za trpělivost. Jai Gurudev."


Celý soubor fotografií z Maha OM Healingu si můžete prohlédnout zde:
http://www.flickr.com/photos/109554614@N04/sets/72157637964794104/with/11006880965/
(děkujeme Renuce za krásné a atmosféru skvěle zachycující snímky)

Žádné komentáře: