středa 23. října 2013

Rozhovor mezi Bohem a mužem.

Muž: Bože, můžu se tě na něco zeptat? 
Bůh: Jistě. 
Muž: Slib ale, že se nebudeš zlobit...
Bůh: Slibuji. 
Muž: Proč jsi dopustil, aby se mi dnes stalo tolik věcí? 
Bůh: Co tím myslíš? 
Muž: No, probudil jsem se pozdě. 
Bůh: Ano.
Muž: Trvalo věčnost, než moje auto nastartovalo. 
Bůh: O.K. 
Muž: Při obědě mi udělali špatný sendvič a musel jsem čekat. 
Bůh: Hmmm. 
Muž: Cestou domů můj telefon přestal fungovat, když jsem chtěl odpovědět na volání. 
Bůh: To ano. 
Muž: A k vrcholu toho všeho, když jsem se vrátil domů - jen jsem chtěl ponořit své nohy do svého nového masážního přístroje a relaxovat. Ale nefungoval! Nic dnes nešlo dobře! Proč jsi to udělal? 


Bůh: Víš, anděl smrti byl dnes ráno u tvého lůžka a musel jsem poslat jednoho z mých andělů bojovat s ním o tvůj život. Proto jsem tě nechal během toho spát. 
Muž (s pokorou): Oh. 
Bůh: Nechtěl jsem tě nechat nastartovat auto, protože na cestě byl opilý řidič, který by tě smetl, pokud bys tam vjel. 
Muž: (stydící se) 
Bůh: První člověk, který ti udělal dnes sendvič, byl nemocný a nechtěla jsem abys chytit to, co má, věděl jsem, že si nemůžeš dovolit chybět v práci. 
Muž (rozpačitě): Dobrá. 
Bůh: Tvůj telefon oněměl, protože osoba která volala, se chystala podat falešné svědectví o tom, co bys v tom volání řekl, nenechal jsem tě prostě s ní mluvit, takže jsi byl chráněn. 
Muž (tiše): Vidím Boha 
Bůh: Jo a masážní přístroj na nohy, ten měl závadu, která se chystala vyhodit ten večer všechny pojistky ve vašem domě...  Nemyslím, že bys chtěl být po tmě. 
Muž: Omlouvám se, Bože. 
Bůh: Neomlouvej se, jen se uč důvěřovat mi.... ve všech věcech, dobrých i špatných. 
Muž: Budu ti věřit. 
Bůh: A nepochybuj, že můj plán pro tvůj den je vždy lepší než tvůj plán. 
Muž: Nebudu Bože. A dovol mi jen říci Bože děkuji dnes za všechno. 
Bůh: Rádo se stalo dítě. Byl to jen další den být Bohem a já se rád o své děti starám...

Žádné komentáře: