úterý 24. května 2011

Síla Japy

Japa (Džapa) je opakování Božího jména, v duchu, nahlas, nebo i zpíváním.

Drazí čtenáři,
dostala jsem zprávu, která mě natolik zaujala, že bych ji ráda sdílela s Vámi :-)

Ahoj Umo,


...od Vánoc chodím skoro každý týden na om healing a pokaždé, tak druhý den po něm, mám velké zdravotní problémy na nějakém místě na těle. Mám dlouholeté potíže s krční mandlí a trpím na angíny a po o.h. jsem nemohla ani hýbat krkem, ani polykat a samo to přešlo bez léčení.


Týden před ATMA KRIJA LIGHT jsem upadla na schůdcích do bazénu a přes celé stehno jsem měla tmavofialovou podlitinu. Za 4 dny nato (minulý čtvrtek) jsem byla na om healingu a opět do dvou dnů bolest nohy. Jenže mě bolelo i lýtko a měla jsem strach, že mohu mít trombozu. V sobotu ( 2 hodiny před AK LIGHT) jsem jela do nemocnice na pohotovost, jen pro klid, že je noha v pořádku, kulhala jsem a nemohla jsem našlapovat, dost to bolelo.
Z nemocnice jsem jela k Jagadishenovi na kurs. No a večer v posteli jsem si vzala malu a modlila se japu. Pak jsem si rukama pojezdila po nemocné noze a poté ještě malou.
Noc před tím jsem moc nespala, protože mě bolela noha, tak jsem usnula poměrně tvrdě a ráno jsem zažila šok: Noha vůbec nebolela a jen místo modřiny bylo
citlivé a tak jsem pracovala na zahradě - celý den jsem nohu zatěžovala a vůbec nepřicházela žádná bolest. No a když jsem si dnes ( 3 dny po AK LIGHT) modřinu prohlížela v zrcadle, tak už mám jen na krajích 2 fialové fleky a většina podlitiny zmizela. A to mi v sobotu v nemocnici doktorka doporučovala klid a mazat nějakou mastí, aby se modřina vstřebala. No pokud na mě bude mít ATMA KRIJA takový vliv, tak určitě půjdu i na 3denní sezení.
Navíc mám dvě pubertální děti, které se v jednom kuse hádají a křičí po sobě. V duchu se modlím japu, když jsem s nimi v místnosti a musím říct, že se uklidňují a začíná být doma i delší ticho bez hádek...


Začíná se mi pomalu měnit život a doufám, že k lepšímu.


Hezký večer přeje Markéta
/Rožnov pod Radhoštěm

(Pozn.: Jagadishen mi k tomuto krásnému zážitku vděčné odesilatelky dopisu řekl:
"Když se toto děje, je to milostí Mistrů, je to Babají a je to Swámí, tam prosím směrujme své díky....")

Žádné komentáře: