neděle 12. září 2010

Jak jsem potkal Swámího


Jak to jde, jezdíme k Matce Meeře na Daršany. Dlouho jsem netušil, nevěděl, že existují ještě jiní Avatáři než-li Sai Baba z Puttaparthi. Z existence a Daršanu u Matky Meery jsem byl a jsem stále fascinován, dojatý, šťastný a poučený. Vřele doporučuji každému.

Dnes bych rád povyprávěl jak jsem poznal Swámího Vishwanandu.

Po jednom z Daršanů u Matky Meery jsme seděli s přáteli a povídali si zážitky a dojmy a užívali pospolitosti. Už přesně nevím jak na Swámího přišla řeč, ale najednou náš kolega říká: tady někde kolem Frankfurtu má být Avatár Swámí Vishwananda. Říkám. Avatár? Odpověď: Ano, Avatár. Nevěřil jsem a pochyboval, ale něco mi říkalo na tom něco bude..?


Požádal jsem kolegu, zda nemá nějakou fotografii. Měl. Měl foto v mobilu. Když mi foto ukázal, dostal jsem "ránu do srdce". Byl jsem tváří a září unesen a fascinován. Začal jsem se ptát, kde Swámího najdem, jak se k němu dostanem apod.

Kolega říká: Pustím Ti Swámího zpěv. Pustil z mobilu Swámího hlas a já věděl, že Swámího musím vidět. Měl jsem záblesk, že se se Swámím druhý den setkáme.

Začal jsem se pídit po kontaktech, telefonech. Začal jsem hledat způsob, jak se ke Swámímu dostat. Bylo pozdě večer, krátce před půlnocí. V noci jsem nemohl myslet na nic jiného.

Ráno jsem požádal kolegyni, aby do Centra ke Swámímu zavolala. Požádali jsme, zda můžeme Swámího navštívit. Byli jsme pozváni na oběd. Nemohl jsem uvěřit.

Bylo po ránu a my dělali ranní úklid. S kolegou jsme myli nádobí. Věděl jsem, že pokud kolegovi řeknu, že jedeme ke Swámímu, velice mile ho to překvapí a tak mu s nadsázkou říkám: Swámí nás zve na oběd:). Kolega: ty kecáš:). Říkám: fakt, v jednu hodinu nás čekají na oběd. Kolega měl málem "infarkt":). Začal poletovat po domě, aby vyrovnal nával energie:)

Cestou jsme se v duchu modlili, abychom Swámího viděli.

V Centru se nás velice mile ujali a dali nám oběd. Během oběda mě něco táhlo na chodbu, tak jsem šel. Ve foaye u obrazu Babádžího stál Swámí v černé pérové bundě, černých džínách a čepicí a povídal si s dívkou, která chystala vánoční výzdobu. Byl jsem v němém úžasu. Hlava mi nebrala holý fakt, že stojím pár metrů od Avatára, který je tak "normální", lidský, přirozený, božský, nevím jak tehdejší pocit popsat...byl jsem očarován věčným a nezmohl se na víc, než- li sepnout ruce a uklonit se. Swámí pozdrav s úsměvem opětoval.


Kdyby mi někdo dříve řekl, že jednou budu stát takto blízko k Avatárovi řeknu, že je blázen.

Modlitby byly vyslyšeny. Swámí pak "za mnou" ještě přišel do obchůdku, prošel kolem mě a já nebyl schopen vůbec ničeho, moc jsem si přál se Swámím promluvit, ale prostě to nešlo..



Jednu věc jsem setkáním pochopil: Ježíš byl velmi blízko lidem. Bůh je s lidmi a v lidech a ve Swámím se Bůh, Ježíš a člověk sešli v Jednom.

Toto jedno přeji každému zažít a ze srdce a upřímně děkuji Bohu, že na sebe bere tyto formy, skrze které se přiblížíme k vidění třetím okem a srdcem světa bez forem, kde Bůh je jistě nejradši:).

Děkuji Bohu za milost být s Ním...

P.F. / Č.R.

Žádné komentáře: