pondělí 23. ledna 2012

Zázrak Vánoční


Možná znáte ten pocit, ráno se probudit a bolest, zátěž, baťůžek na zádech, prostě je to PRYČ. Chvíli ještě nedůvěřivě koukáte, ujišťujete se a pak nejdříve uvnitř, ale pak i tak, že to slyší vaše okolí řvete: JE TO PRYČ!!!!

Mě se tento zázrak stal na Štědrý den, a den to byl vskutku štědrý. Byla jsem si od prvního pocitu této štastné ztráty jasně vědoma, že je to z milosti a lásky mého Gurua. A to čekal celou moji rodinu ještě týdenní pobyt ve Shree Peetha Nilaya. Vydali jsme se 26. prosince na večerní Darshan, celá rodina, já, Jagadishen, a naši tři kluci Madhukar, Anup a Kamal. Šťastně jsme se tam setkali i s Yadavovou rodinkou (taky s byli s dětmi). Pak jsme se vydali do řady. Přesně ve chvíli, kdy měl přistoupit první člen naší rodiny ke Swamimu a dostat Darshan, zavolal si Swami Anashuyu a ten ve chvíli, kdy náš nejmladší syn dostával Darshan oznámil, že se Swami rozhodl, že bude každý večer až do 30.prosince dávat Darshan. Pět Darshanů za sebou! To znamená 25 celkem pro naši rodinu –tak si to ihned spočítal Jagadishen. To byl můj další zázrak vánoční. Každý další Darshan se děly zázraky ať už to byla vůně růží, kterou jsme cítili všichni po odchodu z Darshanu a já v ní spala celou noc, nebo to, že mého nejstaršího syna Swami povolal při Darshanu a nechal jej celý večer podávat vibhuti. A pak další večer to udělal i se mnou. Taky jsme zpívali s Jagadishenem solo jeden bhajan (kdo mě zná, ví, že zpívám jen v davu…). Bylo toho ještě víc… slovy se to nedá popsat.

Ty zázraky se dějí dál. Je to takové jemné, mění se vztahy v rodině, můj nejstarší syn si doma prozpěvuje Ohm Gurudeva, donedávna si jako správný puberťák zpíval písně typu ..tepláková souprava, hoď si ku.. doprava…

Co z toho všeho vyplývá? ZÁZRAKY se dějí, jen si jich musíme všímat a VĚŘIT .

Swami měl nádherné promluvy, doporučuji si je poslechnout. Mluvil i o rodině, výchově dětí, ale taky o falešných guruech. Všem z lásky přeji, aby se Vám děly tyto zázraky a aby jste si jich všimli. Moje srdce mi již před nějakou dobou jasně řeklo, kdo je můj GURU. A on na mě trpělivě čeká. Postupně mě to víc a víc táhne k němu, povoluji a on se mnou může pracovat a dělá to s takovou LÁSKOU, která se nedá popsat. Vím jen jedno, tuhle LÁSKU chci cítit, dostávat a dávat. Nic víc, nic míň.

Shivani

Žádné komentáře: