sobota 10. prosince 2011

“Software Láska“ Volání kvůli univerzálnímu softwaru.

Je Svami Vishwananda tvůrcem tohoto softwarového programu ?

Technická podpora (TP): Ano ! Jai Guru Dev, jak vám mohu pomoci?

Nadšený uživatel (U): No, po mnohých úvahách jsem se rozhodl pro instalaci Lásky. Můžete mne provést celým procesem?

TP: Ano. Mohu vám pomoci. Jste připraven pokračovat?

U: No, nejsem moc technický, ale myslím že jsem připravený. Co mám dělat jako první?

TP: Prvním krokem je otevřít vaše srdce. Už jste našel své srdce?

U: Ano, ale v současné době tady mám několik dalších programů které běží. Je možné nainstalovat Lásku v době kdy běží?

TP: Jaké programy běží?

U: Vidím že mám ublížení z minulosti, nízké sebevědomí, zášť a právě teď běží zlost.

TP: Žádný problém, láska postupně vymaže minulá ublížení z vašeho stávajícího operačního systému. Nadále používejte nově nainstalovaný program Láska a před nízkým sebevědomím nakonec dostane přednost její modul přijetí pravé hodnoty. Nicméně, musíte úplně vypnout zlost a zášť. Tyto programy zabrání Lásce aby byla správně nainstalována. Můžete je vypnout?

U: Nevím jak je vypnout. Můžete mi říci jak na to?

TP: S radostí. Jděte do menu Start a vyvolejte Odpuštění (Vymazat program mylné totožnosti).
Vyvolejte ho tolikrát, kolikrát je třeba, dokud zášť a zlost nebudou zcela vymazány.

U: Dobře, hotovo ! Láska se začala sama instalovat Je to normální?

TP: Ano, ale nezapomeňte, že máte pouze základní program. Budete se muset začít připojovat k dalším srdcím s cílem získat upgrade.

U: Ouha ! Už mám chybové hlášení. Říká: "Chyba, program neběží na vnitřní komponenty." Co mám dělat?“

TP: Nebojte se. To znamená, že program Láska je nastaven tak, aby útočil na vnitřní srdce, ale dosud neběží na vaše srdce. V neodborném termínu to prostě znamená že musíte uznat sám sebe jako lásku která se nabízí a miluje druhé.

U: Takže, co mám dělat?

TP: Zmáčkněte Sebepřijetí, pak klikněte na následující soubory: Odpuštění sobě, Realizování svých hodnot; odevzdat Lásce všechna omezení která vnímám.

U: Dobře, udělal jsem to.

TP: Nyní je zkopírujte do adresáře „Jedno srdce“. Systém přepíše konfliktní soubory a začne opravovat vadné programování. Také musíte odstranit Podrobné sebekritické a Sobecké názory ze všech adresářů a vyprázdnit Koš, abyste se ujistil, že jsou úplně pryč a už se nevrátí.

U: Mám to. Jéé ! Mé srdce se plní novými soubory. Úsměv hraje na mém monitoru a klid a spokojenost se kopíruje do celého mého srdce. Je to normální?

TP: Občas. Pro ostatní to trvá chvíli (než můžou chtít přepsat návyky), ale nakonec vše přijde v pravý čas. Takže láska je nainstalována a spuštěna ! Ještě jedna věc než zavěsíme. Láska je freeware. Ujistěte se, že dáváte ji a její jednotlivé moduly každému koho potkáte. Budou je pak sdílet s ostatními, a zpět k vám se vrátí pár skvělých modulů.

U: Děkuji technická podporo. Krásný software! Můj počítač ho miluje a z nějakého důvodu se cítím skvěle také.

TP: Jai Guru Dev

(Autor neznámý)


Žádné komentáře: