čtvrtek 14. července 2011

Jak jsem nejela do Springenu a o srdcích v kamínku...


Jedno z našich dětí onemocnělo a tak jsem se vzdala dlouho očkávané a toužebně plánované velikonoční návštěvy ve Springenu. Každý už jsme to podobně asi někdy zažil. Těšíte se, chystáte se, člověk míní, osud mění...Můj muž ale mohl jet a já jsem mu to přála, i když jsem se občas potýkala s pocity sebelítosti. Během těch několika dnů své "nenávštěvy" jsem si ale uvědomila, jaké požehnání ve svém životě už mám...Že jsem vedena někým, něčím, i bez ohledu na čas a prostor a že to občas i vím :-)))....Jako dárek mi manžel přinesl malý křišťálek, který s sebou do Springenu vzal a nechal ho při daršanu Swámím požehnat. Stal se mým pokladem. Naučila jsem se zakrátko spát s kamínkem v dlani tak, aby z ní až do rána nevypadl...:-)) Zkoušela jsem si tak sama pro sebe, zda-li se i ve spánku nepustím ruky Boží :-))).
Jednou ráno jsem si poprvé překvapeně všimla, že je v tom křišťálku taková ploška, která když na ní dopadne světlo, má tvar srdce. Nikdy dřív jsem si jí nevšimla, přitom jsem ten kamínek znala docela dobře...A pak ...jakoby někdo rozsvítil, ke mně přišlo poselství swámího požehnání...... Vždyť ta Láska je přeci všude! A možná už bylo srdíčko v kamínku i před tím, než jsem ho já objevila. Může Láska může Bůh někde vůbec úplně nebýt? Jediné, co bylo potřeba udělat, bylo správně nastavit onu plošku v kamínku světlu...Ohromilo mě ta jednoduchost celé věci a přitom hloubka skrytého učení v tom. Kdybychom se skutečně pokusili nastavovat každou svou životní situaci světlu a pokaždé hledali, pokoušeli se vidět a nechat zářit jen Lásku a požehnání, možná bychom už nemuseli dělat nic jiného...Tak jsem v jednom malém kamínku od swámího dostala najednou snad celou "nauku" :-)))

Iva Swarupini

(Pozn.: Fotografie, jež nám ukazuje kamínek, o kterém Swarupini vypráví, zdobí obal CD, které Swarupini a Yadhava vydali a darovali Swamímu u příležitosti loňských oslav Gurupurnimy. CD vyšlo pod titulem "Mé srdce se otevírá" a obsahuje devět krásných písní. Swarupini, Yadhava a jejich přátelé dodali vlastním kompozicím kouzelnou, láskyplnou atmosféru. CD je stále ještě k dostání ! Cena 100 Kč. Celkový čas 26:02. V případě zájmu se prosím obraťte bez ostychu na adresu tosnarovaiva@centrum.cz)

Žádné komentáře: