sobota 12. prosince 2009

Zpívání Om healing v kostele


Milí přátelé,

29.11.2009 se konalo zpívání OM healingu v kostele v Karlových Varech. Věřím, že pro mnohé z nás to byl neobyčejný zážitek, který byl umocněn nejen prostředím, kde jsme zpívali, ale též otevřeností nás všech a chutí udělat něco pro sebe i pro druhé a dotknout se té naší části, se kterou se někdy sami neumíme spojit natolik, jak bychom si přáli. Svou přítomností nás poctil též svámí Vishwakuruandhanananda (řečený Kuru), zástupce svámího Vishwanandy, skrze kterého k nám tato technika přišla. I jemu se toto setkání velmi líbilo.

Mohu mluvit jen za sebe a ráda bych řekla, že pro mně při tomto setkání proběhlo několik krásných a silných okamžiků. Jeden z nich je fakt, že bez jakéhokoli úsilí získat spoustu účastníků, se nás sešel krásný počet – 36 lidí. Pro mně osobně proběhlo toto zpívání velmi krásně a harmonicky. Často při něm slýchám zvonky, zvonečky, andělské hlasy a vůbec prazvláštní zvuky. Tentokrát to bylo opět jiné. Bylo to jako by obrovský zvon zvonil přímo uvnitř mě, jako by byl mnou a celý se rozezněl. Vzápětí následovalo něco, co bych nečekala Uslyšela jsem jedny z nejlegračnějších hlásků, které si umím představit. Něco jako když naši umělci dabují hlásky kreslených pohádkových postaviček. No zkuste si např. představit Dejdara (alias Bart Simpson) nebo Bohdalovou (alias Rákosníček), jak vám zpívají při OM do ucha Okamžitě jsem dostala záchvat smíchu, který jsem jen těžko překonávala. Zaplať pán Bůh se to povedlo, jinak bych asi zkazila zpívání celému kruhu a možná bych i rozchechtala ostatní. (Hlavně že 30 minut před tím jsem celé skupině vysvětlovala, jak má správně zpívat OM, aby energie proudila co nejlépe ) Nu, pán Bůh má prostě smysl pro humor a někdy se potřebujeme zasmát...Naprosto nejkrásnější pro mně byla tečka za celým zpíváním – to že jsme se všichni spontáně a ze srdce vzali za ruce a nějakou dobu tak zůstali. Ne proto, že by to bylo zvykem, ale prostě proto, že jsme to tak cítili a přáli si tento stav sdílet s ostatními. Jednou z nejkrásnějších věcí na OM healingu je, že spojuje lidi a umožňuje nám okusit zážitek jednoty Navíc sám jedinec zde nic nezmůže. Je to o spolupráci s ostatními a vzájemnosti. Jsem šťastná, že mohu být součástí OM healingu a děkuji všem, kteří se zpívání účastnili a pomohli tak léčit sebe i ostatní a vytvořit báječnou atmosféru.


Pokud máte zájem o více informací či o další zpívání, můžete mně kontaktovat na kjaara@seznam.cz

Žádné komentáře: