pondělí 4. dubna 2011

VIBHUTI A AMRIT

Swámího matka vypráví:
Bylo to pro nás všechny velmi podivné, když Visham začal materializovat předměty. Když se poprvé objevilo vibhuti, sypalo se velké množství z Vishamovy ruky a z temena jeho hlavy. Vyprávěl nám, že jej nejdříve ruka svědila a potom z ní jednoduše vibhuti vystoupilo. Jindy vystoupil z jeho nohou a rukou med (amrit). Později z něj vystupovalo obojí současně: med i vibhuti. Dva týdny před tím, než se to vše odehrálo, jsem vesele telefonovala s mojí sestrou a vtipkovala jsem: „Víš, Visham se tolik modlí, že by se mohlo stát, že z něj jednoho dne vystoupí vibhuti, tak jako u Shirdi Báby! Když se to stane, tak tady bude denně přede dveřmi stát fronta lidí“. Když to tak později skutečně bylo, nebylo mi to vůbec k smíchu. Tehdy věděli o Vishamových materializacích jen nejbližší členové rodiny, ale já jsem měla velkou starost, co se s mým synem děje. Po jedné probdělé noci jsem o tom hovořila s jednou sousedkou. Prosila jsem ji, aby to nikomu nevyprávěla. Slíbila,- a už odpoledne stáli první lidí přede dveřmi. Od toho dne přicházelo denně mnoho lidí, aby spatřili Vishama.

Bhindu/Swamiho matka

Žádné komentáře: