středa 23. prosince 2015

Příběh předvánoční. O malování.

Sita Devi, oddaná Sri Swamiho Vishwanandy z Itálie, se s námi podělila o malou událost v kapli, která se udála před několika lety...

Když jsem meditovala v kapli, Swamiji vstoupil do místnosti se skupinou italů. Ukazoval jim ikony, visící ve skrytém prostoru za oponou. Najednou ukázal na ikonu nahoře - jednu z těch ikon jsem pro něj malovala já - a řekl vzrušeným hlasem: Podívejte! Tuhle ikonu jsem namaloval!" a pak, jako herec, ukazoval na všechny ostatní mé ikony, visící v kapli - opakujíc: „Podívejte, také jsem namaloval tuhle a tuhle a tamtu ikonu.
Nejdříve jsem byla nějak podrážděná, ale rychle jsem si v následující myšlence uvědomila:
ano - je to pravda! Je to ON, kdo maluje skrze mne! Já jsem JEHO nástroj! "
Okamžitě přišel ke mně a pohladil něžně mou tvář, ukazujíc mi, že je to ono.
Bylo to vyjádření - jdoucí ruku v ruce s mými pocity, když maluji a padám do hlubokého soustředění - skrze Něj.







Žádné komentáře: