neděle 12. července 2015

Seva ve Shree Peetha Nilaya.

Vyprávění Anjali Dasi o její zkušenosti s Bhakti Seva Programem...

Anjali Dasi je z Portugalska a je zde ve Shree Peetha Nilaya na dva týdny, na Sevu v hlavní kuchyni. Pomáhá připravit lahodná jádla pro hosty a rezidenty. 
Zde je to, co by s vámi chtěla sdílet:


Když jsem potkala Sri Swamiho Vishwanandu, vše co jsem chtěla bylo, jet na Sevu do Shree Peetha Nilaya. Poprvé jsem přijela jako návštěva, na 4 hodiny denně, na jeden týden, ale chtěla jsem přijet na delší dobu, protože jsem cítila, že zde je to místo, kde bych měla být.
Když jste v SPN, máte občas požehnání uvidět Swamiho osobně, ale nejsladší momenty, kdy jsem cítila Jeho přítomnost, bylo během vykonávání Sevy.
Hned jsem pochopila, že vnejší výzva šla skutečně zevnitř a při vykonávání Sevy jsem skutečně čistila svou duši, odstraňováním všech nečistot, které mi bránily pocítit mou skutečnou podstatu. I když tělo je unaveno, duše je plna radosti a lásky.
Zde uvidíte běžné každodenní úkoly prostoupeny novým pohledem a poznáte, že můžete mít 24 hodinovou sadhanu, bez námahy, jen tím, že jste ve vašem srdci.
Dělat Sevu ve Shree Peetha Nilaya je intenzivní a hluboce transformující zážitek, který vám může dát impuls k rychlé transformaci
Na konci se jen cítíte být vděčni za tuto příležitost sloužit své duši. 

Anjali Dasi

Žádné komentáře: