čtvrtek 4. června 2015

Vševědoucnost mého Satgurudeva Sri Swamiho Vishwanandy - Svědectví.

Minulou sobotu /23.5.2015/ poskytl Sri Swami Vishwananda ve Shree Peetha Nilaya  individuální daršan více než 600 lidem. Opět jsme mohli pocítit, jak Pán rozdává svou lásku a soucit s lidstvem, jak zahrnuje svým požehnáním každého, kdo přijde do jeho fyzické přítomnosti, ve formě Satgurua, jakým je Sri Swami Vishwananda.
Zatímco Sri Swami Vishwananda dával daršan, několik oddaných mělo tu příležitost promluvit o svých zkušenostech s ním. V tomto článku vám představujeme dva zážitky sdílené Sureshem - německým oddaným - o Swamijiho vševědoucnosti. Po ty roky stovky lidí zažilo Swamijiho vševědoucnost a všudypřítomnost, a některé z těchto zážitků jsou publikovány v knize "Blossoming of the heart" (více informací o ní na konci článku).



Svědectví
Jmenuji se Suresh. Jsem z Kielu, ze severního Německa. Na duchovní cestě jsem skoro 50 let a než jsem potkal Sri Swamiho Vishwanandu, měl jsem šest jiných Guruů. Když mi bylo dvacet let, chtěl jsem mít jen jednoho Boha, jednoho Gurua a jednu ženu, ale život je někdy nelehký. Měl jsem víc než jednu ženu, měl jsem více Guruů, a nikdy jsem je nechtěl opustit. Vztah s mým posledním Guruem trval 25 let a každý rok jsem jezdíval do Indie. Avšak, když Satguru zavolá vaši duši, nemůžete si pomoci a přijdete k němu a já jsem velmi šťastný, že jsem ho v tomto životě potkal.
Během prvních 20 let mé duchovní cesty jsem se jen chtěl stát osvíceným. Dalších 10 let jsem jen chtěl žít naplno a od té doby, co jsem potkal Sri Swamiho Vishwanandu, chci jen milovat. Myslím, že to stačí, protože ze své zkušenosti, on nám dává vše, co potřebujeme. Dnes bych se rád s vámi podělil o mé dva zážitky, které jsem se Swamijim měl.


První je o mé zesnulé matce. Víte, když rodiče onemocní a zemřou, není to jednoduché období. Od roku 2004 do roku 2006 byla moje matka velmi nemocná a musím říct, že to pro mě byla velmi obtížná a těžká situace. Jednou jsem mluvil o své matce se Swamijim a požádal ho, aby se za ní modlil. Týden později ke mně přišel a řekl mi „Je to krásná duše, ale je v hluboké depresi.“ A taková skutečně ta situace byla: ona byla v depresi. A o rok později zemřela. Bylo to 5. ledna 2006. A teď bych rád využil tuto příležitost a poděkoval Swamimu, protože den po její smrti, 6. ledna jsem dostal, prozatím, jen jediný email od našeho Swamijiho. Doufám, že jich do budoucna dostanu víc. (posluchači se smějí.)
V tom emailu mi napsal: „Můj milý Rolfe, byl jsem tam, když tvá matka zemřela. Je jí teď dobře.“ Bylo to neuvěřitelné takový email dostat, znamenalo to pro mě všechno a byla to taková veliká útěcha. Byl jsem velmi šťastný, že se o ni také postaral. Takže v tomto příběhu máme dvě hlavní poselství.
Jedním je, že neexistuje smrt. A to další je, že Mistr, Satguru, je skutečně zde, nejen pro vás, ale také pro vaše rodiče, přivádí je do vyšších světů nebo kamkoliv oni musejí jít.


Další zážitek se stal před lety, když jsem pobýval se Swamijim na Mauriciu. Jednou jsem měl udělat abišekam a Swamiji byl pryč. Jak víte, pokud nejste v těchto věcech příliš profesionální, musíte se dívat do papíru a sledovat kroky, které máte provádět, a mantry, které musíte při každém kroku odříkat. Nastala chvíle, kdy jsem udělal správný krok, ale odříkal jsem špatnou mantru, když jsem lil mléko na sošku, odříkal jsem mantru pro nabízení jogurtu, a když jsem lil na sošku jogurt, odříkal jsem mantru pro nabízení mléka. Pak jsem si toho všimnul „Ach, to bylo špatně! Co teď mám udělat? Mám pokračovat? Nebo mám začít od začátku?“ Nakonec jsem se rozhodnul pokračovat v abišekamu, říkal jsem si „No co, není to tak špatné. Možná nejsou tihle Bohové tak vševědoucí a tak na mě naštvaní nebudou.“

Když jsem abišekam dokončil, šel jsem do kuchyně, umýt věci na puju, a cítil jsem se šťastně, docela pyšně, protože vše šlo velmi dobře, nenastala žádná další chyba. Najednou přišel do kuchyně Swamiji a řekl „Ahoj Rolfe!“ Pak mě poklepal po rameni, řekl a ukazoval na nádobky na mléko a jogurt „Ach Rolfe, koukej! Tohle je mléko a tohle je jogurt. Tohle není mléko a tohle není jogurt!“ (Posluchači se smějí.) „Chápeš? Čau čau!“ A pak odešel.

Často jsem pocítil tuto Swamijiho vševědoucnost a všudypřítomnost a je to tak neuvěřitelné. Věřím, že pouze Satguru může poskytnout tento druh zkušenosti. Doufám, že mnoho, mnoho lidí, přijde ke Swamijimu v blízké době, aby také mohli mít tuto příležitost, zažít všechny tyto krásné zážitky a najít lásku, kterou máme ve svých srdcích. Jsem velmi rád za svůj život a jsem si jistý, že jste také velmi rádi za své životy. Jsme všichni rádi za Sri Swamiho Vishwanandu.

Děkuji Ti Swamiji za tyto zážitky! 
Děkuji!


V knize "Blossoming of the heart", příbuzní, přátelé, oddaní a žáci z různých zemí a různých prostředí, sdílejí své osobní zážitky se Sri Swamim Vishwanandou.

(překlad: Bhawani, Č.R.)

Žádné komentáře: