středa 17. června 2015

Síla lásky Sri Swamiho Vishwanandy mne zachránila a dala mi život - Svědectví.


Minulý víkend obdaroval Sri Swami Vishwananda ve Shree Peetha Nilaya více než šest stovek lidí dvěma daršany, ve dvou po sobě jdoucích dnech.


V průběhu let nám Sri Swami Vishwananda připomínal, že Satguruové nepotřebují od nikoho nic. Mají vše, realizovali Boha. Jediná věc, kterou chtějí, je, abychom všichni z nás realizovat Boha. S pokorou se sklání, aby byli našimi služebníky, aby nám sloužili a pozvedli nás nahoru, takže můžeme držet ruku Boha a realizovat Ho.
Řekl také: Bůh váš život sleduje. On plánuje váš život, ale musíte to přijmout. Toto pro vás On nemůže udělat."





Satsang Sri Swamiho Vishwanandy se skupinou rakouských návštěvníků, večer po sobotním daršanu



Krátká narozeninová modlitba, provedená Sri Swamim Vishwanandou, později večer, po sobotním daršanu

Svědectví níže, sdílené během sobotního daršanu Sri Swamiho Vishwanandy, je fantastickým příkladem tohoto Božího plánu, jak se projevil v něčím životě, stejně jako síly lásky Satgurua v něčím životě, jasně vyjářené ve védské mantře:

Asato mā sat gamayā
Tamaso mā jyotir gamayā
Mrityor mā amritām gamayā
-
Veď mne od nepravdy k pravdě, 
od tmy ke světlu, 
od smrti k nesmrtelnosti.
------

Svědectví
Jai Gurudev! Jmenuji se Parthenia a dnes chci se s vámi podělit o to, jak jsem se setkala se Sri Swamim Vishwanandou Měla jsme znalosti o duchovnosti již od dvanácti let. Moje maminka byla na duchovní cestě, a samozřejmě se mnou o těchto věcech mluvila, ale nezajímala jsem se o to.
Ve věku šestnácti let jsem začala být trochu divoká. Moji ubozí rodiče! Poslouchala jsem hodně metalové hudby, čím hlasitější, tím lépe. (publikum se směje) Jednou jsem přišla domů s dredy a piercingem a moje maminka úplně šílela. O dva roky později jsem se začala zaměstnávat sama sebou, při neustálém flámování, pití hodně alkoholu s mými přáteli, a někdy dokonce používání zvláštních drog. Nemohla jsem zůstat v práci po delší dobu. Vše se neustále měnilo, protože samozřejmě jsem nebyla moc zodpovědná osoba. Tak mne Gurudev od toho všeho zachránil. Jaké změny přinesl do mého života! Pokud mí přátelé z té doby o tom vědí, nemohou uvěřit. V té době jsme byla jako ve stavu spánku. Nebyl jsem opravdu naživu a opravdu jsem nevěděla co se svým životem dělat, jen ... no, byla jsem v podstatě jako zombie.


Pak, o pár let později, moje maminka, Shridevi, přijela z výletu do Polska a řekla mi, jak krásné to bylo. Potkala nového mistra, Sri Swamiho Vishwanandu a obdržela daršan. V té době jsem nějak věděla, že je něco trochu jinak, protože jsem se začala zajímat. Dala mi také duchovní knihu (Životopis Jogína od Paramahansy Joganandy). Poprvé za ty roky jsem si užila přečíst celou knihu, od začátku až do konce. Tak mne napadlo: „Jéé, spiritualita je něco skutečného, Bůh je skutečný!" V té době měl Gurudev ašrám ve Steffenshofu (Německo) a jednou se moje maminka zeptala, jestli bych tam chtěla jet spolu s ní, na víkend. Odpověděla jsem: Dobře, pojedu." Samozřejmě, že moje maminka měla šok ve tváři, protože nečekávala ode mne tuto odpověď.

Yagna vedená Sri Swamim Vishwanandou

Byl tam na yagna. Nevěděla jsem, co se děje, ale ve skutečnosti jsem si to užila a dokonce cítila: Hmm, tohle místo je zvláštní." Moje srdce už mi říkalo: To je to, co chceš v životě. To je to, co jsi hledala."
Brzy poté jsem požádala o kurz Atma Kriya Yogy, i když jsem ve skutečnosti nevěděla co Atma Kriya Yóga je. V té době jsem stále žila jakýsi dvojí život. Pořád jsem chodila ven s přáteli a byla bláznivá osoba, ale na druhou stranu jsem už byla na duchovní cestě. A musím říci, že když jsem začala mít zájem o duchovnost, všechny změny přišly do mého života velmi náhle, nebylo nic, o čem bych se rozhodla na vědomé úrovni. Všechno se mi jen stalo, a bylo to jako dívat se na film. Jen jsem stála a dívala se, jak se všechno kolem mne začalo měnit. Samozřejmě, začala jsem ztrácet některé přátele, protože jsem nechtěla už jít s nimi ven. Přestala jsem brát drogy, pít alkohol, jíst maso a moje vztahy se zcela změnily.
Skutečně, po dlouhou dobu jsem nepřemýšlela ani nemluvila o mé minulosti, ale v poslední době jsem se nějak začala ohlížet zpět, jaký byl můj život před sedmi lety, a kde jsem teď. Opravdu jsem cítila, jako bych byla v té době mrtvá. Nežila jsem, a Gurudev mi dal život. Opravdu jsem začala žít skutečný smysl života - proč jsme tady. Mohu ochutnat kapku lásky, kterou jsem ještě nikdy předtím nezažila. Pořád nevím, co to znamená někoho milovat bezpodmínečně, ale vím, jaký je to pocit být milován bezpodmínečně jím, protože cokoli dělám nebo nedělám, bude tam pro mne vždy, drží mne za ruku.


Proto, když se setkáte se svým Guruem, prostě vyhoďte všechna ty zavazadla, které si vezete s sebou, běžte k němu, jeďte na lodi s ním. On je náš převozník. On vás dostanete k vašemu cíli. Ukáže vám úplně nový svět, který jste si neuměli ani představit, povede vás nejen navenek, ale na vnitřní cestě.


Jak řekl Ježíš Kristus: Já jsem ta cesta, já jsem pravda a já jsem život." Opravdu, toto je to, co jsem zažila. Takže zvu vás všechny na tuto cestu. Nebojte se. Nechte všechno stát se, jako se to stalo mně. A ano - pokud opravdu chcete uvidět Boha, pak vám říkám, moji přátelé, už jste to udělali, protože jak řekl Ježíš: Pokud jste viděli mne, viděli jste mého otce." A to je Gurudev sedící tady.

Žádné komentáře: