středa 22. února 2012

Zůstaňte prostí a milující

Včera jsem během daršanu držel malé dítě. Bylo tak příjemné vidět, jaké je. Jak ke mně ta holčička přistoupila, podal jsem jí bonbón, v ten moment se ale otočila ke své matce a už ji žádný bonbón nezajímal. Chtěla jen ke své matce. Víte, přináší mi obrovskou radost vidět takové odevzdání. Poznamenal jsem pak k lidem: „Představte si, že by takový byl celý svět, stačilo by si uvědomit pravou Skutečnost. Kdybyste znali Boha a měli povědomí o iluzích, víte, nechali byste iluze iluzemi a běželi byste k uvědomění Boha.“ Bylo úžasné vidět, že to dítě nezajímal ani bonbón, ani čokoláda, nic! Nezajímají je ani žádné hračky, protože matka je pro ně to nejdůležitější na světě.


Výňatek z knihy JEN LÁSKA v překladu Kateřiny Pařízkové

Žádné komentáře: