středa 8. února 2012

Swami Kuru vypráví…. (první část)

Jak mnozí z vás zaznamenali, v uplynulých 10ti dnech pobýval v České republice Swami Vishwakurunandhanananda(Kuru). S „Mantra projektem“, a nejen s ním, oslovil účastníky IV. ezoterického festivalu v Písku, v Rožnově pod Radhoštěm měl bohatý program u Jagadishena a jeho rodiny kde uspořádal OM Healing, Yagnu a Satsang nejen pro rodinu a oddané a přátele v místě, ale i pro příchozí třeba až z Bratislavy, v Praze na celorepublikovém Maha OM Healingu přiblížil detaily Puja obřadu a vše završil Yagnou v domě u Yadhavy a Swarupini poblíž Mělníka.

O festivalu v Písku jste si mohli přečíst již minulý týden… nyní pokračujeme jeho vlastními dojmy a zážitky z dalších míst, tak je popsal ve zprávě pro obyvatele Ašrámu.
-------------------
Po velkém OM Healingu a Satsangu na Ezoterickém festivalu v Písku a úvodu do "Mantra projektu“ v jiném malém městečku poblíž Prahy jsem cestoval na východ země do moravského Rožnova, kde žije Jagadishen a jeho rodina - on, jeho žena Shivani a jejich 3 synové ve věku 14, 11 a 5, Madukar, Anup a Kamal.


Anup, Madukar a Kamal (zleva doprava)

Byla tam spousta sněhu a zima byla vskutku veliká - Swami Kuru doslova píše: „very cooooold !“ možná ještě tedy teď drkotá zuby. Vím, že chladno bylo také ve Springenu, ale tady východněji bylo zřejmě ještě chladněji - v době kdy jsem tu byl mínus 25 až 30 stupňů celsia. Naštěstí bylo také jasno, což nám umožnilo podniknout několik výletů během dne, a ještě i lyžovat! 15 minut jízdy od rodinného ášramu Jagadishena je několik malých, ale pěkných sjezdovek. Morava je opravdu pěkná, moje švýcarské srdce se radovalo!

Slunce svítí pro každého - The Sun shines on everyone

Každý večer se zde něco dělo - OM Healing, Yagna, Satsang. Kromě některých místních se k nám připojili ke konci týdne i někteří oddaní z Bratislavy, kteří se chystali na společnou cestu s námi do Prahy na Maha OM Healing.
Poslední večer nastala spontánní změna programu - Jagadishen měl zpoždění kvůli nějaké naléhavé obchodní záležitosti - a já jsem cítil že mám zasvětit oddané z Bratislavy do úvodu k Puje. Pro některé je to nové téma, někteří se podíleli již na Puja workshopu, který jsem zde dělal loni v září.
Vedle všeobecného popisu jsem jim chtěl také ukázat že Puja nemusí být vždy rozsáhlý obřad jako je Abishekam nebo Yagna, ale může to být i krátký rituál, který mohou snadněji začlenit do svého denního režimu tak, aby posílili vztah se svým Ishtadevem.

Vysvětlení Puja obřadu bylo velmi dobře přijato, a tak jsem ho nabídl také druhý den v Praze 80 účastníkům národního "Maha OM Healingu" - shromáždění kde se spojily OM Healingové skupiny z celé země – mimochodem velmi pěkný český model, který by mohl být kopírován jinými zeměmi !


Hodně lásky !
Kuru
(z vlaku cestou zpět do Springenu)

Pozn.: Na pokračování líčení zážitků z této podnětné a zajímavé cesty se můžete těšit již brzy…

Žádné komentáře: