středa 29. prosince 2010

Nový odšťavňovač na pomeranče pro Swámího Vishwanandu

Včera jsem jel koupit nový odšťavňovač na pomeranče, protože starý se rozbil (nebo jsem ho rozbil já, Swámí často říká "Pepe, na co sáhneš, to rozbiješ!" Někdy se divím, je to jak prokletí.)
Tak jsem tedy ráno šel do Mediamarketu, v hale bylo úplně prázdno. Když jsem procházel dlouhými chodbami s kompjútry, tiskárnami, mlýnky na kávu a vysavači, našel jsem konečně také odšťavňovače,
prohlédl jsem si každý z nich, nevěděl který bych měl vzít, ceny se pohybovaly kolem 40 Eur, nebyl moc velký výběr a já jsem si nebyl jistý, který mám koupit.
Najednou přišla jakási žena a dívala se do stejného regálu jako já.
Zeptal jsem se: "Hledáte také odšťavňovač na pomeranče ?" "Ano" odvětila.
Prohlédla si všechny a řekla: "Nejlepší má 'Braun'. Stojí 30 Euro. Tady není." A odešla.
Podíval jsem se znovu na odšťavňovače, podíval jsem se znovu na tu ženu, ale nikde jsem ji neviděl. Dlouhá chodba byla prázdná.
Na zpáteční cestě do Springen jsem zašel v nejbližším městě Bad Schwalbachu do obchodu kuchyňskými potřebami.
Měli pouze jeden odšťavňovač, od 'Brauna' za 30 Euro!
Kdo byla ta žena ?

Pritalananda

Žádné komentáře: