pátek 7. srpna 2015

Zážitky z kurzu Sri Yantra se Sri Swamim Vishwanandou.

Předminulý víkend Sri Swami Vishwananda vedl ve Shree Peetha Nilaya akci, která uctila Božskou Matku v její mystické geometrické podobě. V průběhu Sri Yantry, dvoudenního exkluzivního kurzu o vnitřních významech tohoto symbolu Božské Matky, vyzval Swamiji přítomné, aby v sobě tyto vlastnosti našli.

Hovořili jsme s některými z účastníků, abychom se dozvěděli, jak na ně kurz působil, a co se naučili  z výkladu o Božské Matce díky Sri Swamimu Vishwanandovi.

Zkušenosti překladatele

Úžasné! Bylo to velmi poučné. Bylo to, jako bychom se připojili k něčemu uvnitř nás. Umím si ji představit, a připojit se /ke Sri Yantře/. Vnímal jsem, jak Guruji vysvětlil jako vždy vše velmi dobře: velmi jasně a snadno pochopitelně.

Dělat složitou puju bylo velmi přínosné. Má smysl vynaložit úsilí a zavázat se... existují jednodušší způsoby, ale tohle je kosmická energie a božská energie, která je naší podstatou, a tak si musíte opravdu dát čas, investovat do vašeho Já. Vašeho skutečného Já, této Božské podstaty.

Obdržel jsem předtím zpětnou vazbu, že to bude skutečně zvláštní, a moje zkušenost byla opravdu neuvěřitelná. Kurz vám dá všechny nástroje, které potřebujete, abyste se plně spojili s Božstvím. Tady to je, ve Sri Yantře - pokud to vidíte, když tomu dáte prostor.


Sri Swami Vishwananda byl neuvěřitelně obdarující a štědrý ze svého času. To je to, co je na něm  tak úžasné. On tolik sdílí a je tak trpělivý, ač už jste učenliví nebo ne. Tak dlouho, dokud se budeme ptát, ve snaze najít božství, bude nám poskytovat prostředky, abychom tak učinili.

Dává nám úžasnou mantru (na konci), ta je jedním z vrcholů, které prohlubují naši schopnost jít hlouběji do praxe. Vždy shledávám, že u něj nelze opravdu slovy vyjádřit to, co nám dává. Nemůžete opravdu pochopit, co nám dává, protože je to nepochopitelné. Vděčnost, kterou můžeme projevit, není dostatečná pro to, co dostanete. Nikdo skutečně nerozumí tomu, co  od něj skutečně dostanete.


Od učitele  Atma Kriya Jogy

"Co jste od kurzu očekávali?"

Informace o Sri Yantře... Dostal jsem informace, které jsem potřeboval - jsme Sri Yantrou. Jako učiteli Atma Kriya Jogy mi kurz Sri Yantry pomohl vidět, že zatímco děláme Atma Kriya Jogu, děláme puja. Je to největší abhishekam pro nás. Představte si sami sebe jako Sri Yantru a naše kriya je podobně jako Sri Yantra puja. Kurz mi umožnil zažít toto propojení, a lépe pochopit krásu ve Sri Yantře.

"Můžete mi říct něco o tom jak se pracuje s Gurujim?"

Je úžasné být s ním /se Sri Swamim Vishwanandou/. Je to složité, mentální poznámky jsou těžké, pro spoustu informací. Mám pocit, jakoby učení se poznatků během kurzu malovalo velmi zvláštním způsobem Sri Yantru,  tím jak získáte význam jednotlivých částí. Při aktivování jsem cítil něco velmi specielního. Nevím co, ale bylo to něco opravdu hlubokého. Nenacházím slov, vysvětlit co se stalo, ale vím, že to byl silné. Málem jsem usnul, vstoupil do mne klid.


Od oddaného

Neměl jsem žádná očekávání. Abych byl upřímný, dělal jsem kurz jen abych trávil čas s ním. Obsah byla méně důležitý než čas strávený s ním. Přesto zkušenost byla úžasná. Slyšet ho recitovat mantry, zpívat mantry, a meditoval na části Sri Yantry mne vedlo do duchovních výšek. Procházejíc skrze zkušenost jsem však cítil, že jsem připojen k něčemu, kde jsem připojení nečekal. Mám pocit, že jsme se sotva dotkli povrchu toho, co Sri Yantra je. Ale mám pocit, že zasadil semínka něčeho, co se může projevit v budoucnu.

Mám pocit, že jsem okusil, co je Sri Yantra a její význam. Mám pocit, že jsme se jen dotkli povrchu, protože si nemyslím, že podstatu Sri Yantry lze popsat slovy. Nicméně, Guruji dává nejen slova, ale tento celý, jiný typ zkušenosti,  mimo veškerou komunikaci.

Žádné komentáře: