pondělí 3. října 2011

Navaratri 2011 - 5.den Skanda Mata


Božská Matka Skanda Mata má na klíně Boha Murugu

Swámí Vishwananda k tomu vyprávěl v roce 2009 následující:

Tady je tedy řečeno, že Božská Matka má Boha Murugu na klíně. Co to znamená? Božská Matka jej drží. Drží Božskou sílu! Všechno je v jejím klíně! A naopak: Muruga nemůže Devi Durga nikdy ublížit.

Jako teenager jsem cítil silnou přitažlivost k Raja Rajeshwari. Tolik jsem si tehdy přál sedět na jejím klíně a věděl jsem, že jednoho dne budu! Asi před třemi lety se to stalo. A já jsem zapomněl na všechno – vnější svět nehraje roli! Každá představa o tom je omezená. Cítíš velikost Parashakti, její sílu a moc! Představte si, že byste seděli na klíně Božské Matky! Jaké by to bylo? Tahali byste ji za vlasy? Samozřejmě, že ano! Byli byste dítětem a zapomněli byste všechno, VŠECHNO kolem vás! Na klíně Božské Matky je všechno jiné . Tento pocit dětskosti a bezpečí a důvěry byste měli vložit do vaší modlitby k Božské Matce, potom pro vás udělá všechno!“


Ceremonii provedly mataji.

K Yagně byly pozvány matky a těch bylo velmi mnoho.

Žádné komentáře: