neděle 8. listopadu 2009

Swamiji a Matýsek


Moje přítelkyně ze studijních let žije v Praze a už je babičkou. Svému tříletému vnoučkovi vyprávěla hodně o Swámím, a také to, že brzy přijede do Prahy. A malý Matýsek se začal moc těšit, jak brzy jej uvidí.
Na darshan přišel Matýsek se svými rodiči a zjevně vychutnával tu zvláštní atmosféru. O týden později mi napsala jeho matka : Moc Vás všichni zdravíme a já Vam musím napsat. Matýsek chtěl hned v pondělí ráno zase za Swámím....říkal “maminko, pojď, pojedeme za tím strejdou andělem Swámí. Ten je tak krásnej, má takový oči – velký – sedum. Mám ho moc rád!“. Ještě teď se musím smát a je mi moc hezky. Za ten týden už měl několikrát nápad, že za ním pojedeme. Swámí je nádherná bytost. Nikdy předtím jsem nikoho takového „živého“ neviděla. Byl to překrásný a nezapomenutelný zážitek.
Kdyby tomu byly příznivé okolnosti, prosím, řekněte Swámímu, že jsme šťastní, že tu s námi je. Opravdu nesmírně. Pro mě osobně je jeho přítomnost pocit srovnatelný s tím, jako když se po dlouhé době vrátíte z nehostinné návštěvy zpět domů k milující rodině.

Uma / Wiesbaden

Žádné komentáře: