úterý 16. prosince 2014

Předvánoční příběh.


Láska nemusí přicházet ve velkých věcech…

Často slýchám tato slova našeho milovaného Gurujiho, přemýšlím o nich, ale jak je nám lidem vlastní, ve skrytu duše přeci jen očekávám, jako asi všichni, že se někde zjeví něco obrovského, ve velkém světle a já před tím „Oním“ padnu v úžasu na kolena…
Skutečnost však bývá většinou jiná…
Drobný příběh, který se udál koncem minulého týdne, mne  přesvědčil o tm, že Láska vůbec nemusí přicházet ve velkých věcech. A tak se znovu pokorně skláním  před Tím, který mne vede a nás všechny prakticky tyto věci učí.


Vědomy si poslání šířit Swamiho misi, vyrazily jsme s kolegyní Bhawani v páteční podvečer do jednoho malebného městečka poblíž Prahy, povyprávět lidem v místním jogovém studiu o Swamim, o Lásce, o OM Healingu a Atma Kriya Józe. Unaveny po celém dni v zaměstnání jsme odpočinek, pečení cukroví  a další přípravy na vánoce, vyměnily za bloudění setmělým městečkem, zmrzlé hledajíc studio, které se mezitím přestěhovalo, abychom nakonec, vedeni shůry, dorazily právě včas a hned ve dvěřích dostaly na zahřátí lahodný čaj, který pro nás majitelka přichystala.
25 lidiček  vyměnilo odpočinek u televize za možnost dozvědět se něco nového, někteří dorazili i s dětmi, očekávajíc, co zvláštního si ty dvě příchozí na ně přichystaly… jejich počáteční nedůvěra byla po chvíli překonána, úvodní slova  a krátké povídání vyústilo v praktickou ukázku OM Healingu, a tváře přítomných pomalu tály.

Shledaly jsme, že pro některé děti by byl OM Healing dlouhý,  a proto jsme je usadily v jiné části místnosti, aby si malovaly, pod dohledem jedné z maminek…celý postor byl oddělen jen průhledným závěsem  a vibrace  ÓM tak zněla všude.
Zdálo se, že všichni si OM Healing užívají, jen jedna mladá žena naproti mně se po celou dobu tvářila velmi otráveně…o to víc jsem se snažila být na ni milá, ale v duchu mi běhalo hlavou… hmmm, tu sem asi někdo vytáhl, je zde omylem, nebaví jí to, a příště asi už nepřijde…

OM Healing  skončil, po sdílení zážitků a pár dotazech na závěr jsme pomalu balily věci… když vtom ke mně přiběhla ta mladá žena držíc v ruce papír…
„Podívejte, podívejte se!“...nejdřív jsem chvíli nechápala… jedno z dětiček, kreslících si stranou,  byl její malý syn… mávala v ruce papírem s jeho výtvorem, na kterém se skvělo obrovské červené srdce…
Podívejte se! Můj syn nikdy nechtěl nic namalovat…jsou s ním problémy, nutili jsme ho, odmítal…a najednou mi namaloval tohle… namaloval mi srdce! ♥"
Měla v očích záři a zároveň slzy…
„Víte, já moc ráda přijdu příště“, přesvědčovala nás i majitelku studia, když tohle dokážete s mým dítětem…

Ponořila jsem se na chvíli do sebe a úsměv, který se rozhostil na mé tváři,  byl známkou obrovské vděčností mému milovanému Mistrovi a velkou odměnou za nepohodlí a čas strávenýna na cestách za šířením Jeho mise.

Premavatar Sri Swami Vishwananda 
Mahaprabhu Ki Jai !

S láskou a vděčností Rohini.

Žádné komentáře: