sobota 20. srpna 2011

Kurz malby ikon v ateliéru

Zde je šťastná česká skupinka s vlastnoručně namalovanými ikonami, které vytvořila během víkendového kurzu v minulém týdnu. V pouhých 2 1/2 dnech získaly účastnice mnoho znalostí o malbě ikon a naučily se různé techniky. Většina z nich malovala poprvé takový obraz. Práce probíhala v tichu a meditaci, ale též se smíchen a radostí.


V tomto roce se budou konat další semináře. Příští termín je 23./25. září.


Info Mataji Jaahnvi +49 (0)172 744 6610 nebo jaahnvi@bhaktimarga.org.



Potud tedy oficielní zpráva ze Springen o našem kurzu malování ikon:-) Je mi známo, že všechny "novopečené" malířky ikon zažívají své dojmy velmi intenzivně, vše doznívá u každé z nich svým způsobem. Jedna z nich měla v neděli, 14.8. narozeniny a posílá tento krátký popis svých pocitů:

Oslavit narozeniny kurzem malování ? Proč ne. Když mi přišla tato nabídka, pocítila jsem to jako nebeský dar k nim, ateliér miluji totiž od první chvíle, co jsem vstoupila do Ášrámu.

To co se tam odehrávalo, však nebylo jen „obyčejné“ malování, ale společná meditace a otevírání našich krásných dušiček z Boží milosti.


Vedeni andělem, kterým Jaahnvi jistojistě je, jsme se snad i my proměňovali v čistější a láskyplnější bytosti….Chvílemi v slzách, chvílemi v salvách smíchu, okořeněnými i bezprostředním tancem a zpěvem bhajanů.

Dar který jsem dostala není měřitelný pozemskými zvyklostmi. Na tyhle narozeniny nezapomenu ! Narodila jsem se podruhé. Miluju vás ♥ a díky.

Iva

Žádné komentáře: