středa 2. února 2011

Ve francouzském pekařství

Pritala vypráví:
Swámí Vishwananda navštěvuje rád posvátná místa. Jednoho dne jsme šli navštívit Naši Paní z Liesse ve Francii, černou Madonu, zpodobnění Matky Boží. Mnozí velkolepí lidé přišli vzdát úctu do tohoto kostela, včetně Jeanne d'Arc.
Uvnitř mi Swámí řekl: - "V tomto kostele je krásná energie!"

- " Je skoro tma, sotva nějaké světlo, jediné co mohu nahoře rozeznat je socha Naší Paní z Liesse," řekl jsem. Poklekli jsme a modlili se před sochou.
Když jsme odcházeli, byly u vchodu do kostela k dostání malé brožurky. Swámí jednu koupil a začetl se do příběhu. Pokračoval ve čtení, když jsme vyšli z kostela.
- " Podívej se, támhle je pekařství; mohli bychom si koupit něco k jídlu," řekl.
- " S radostí, snídaně je už dávno za námi a neměli jsme nic k obědu," řekl jsem.

Vstoupili jsme do pekařství, zatímco Swámí nahlas předčítal příběh Naší Paní z Liesse. Prodavačka v pekařství obsluhovala, když Swámí náhle zvolal: "Podívej co tu píšou: ' Během Francouzské revoluce byla socha spálena v peci u pekaře!' " V pekařství bylo ticho.
Když jsme byli na řadě, zeptal se jí:
- "Bylo to v peci tohoto pekařství, kde byla ta divotvorná socha spálená?"
- "No, ano. Byl to můj pra-pra-pra- dědeček", řekla žena za pultem zahanbeně.
Swámí zaplatil a vyšli jsme z pekařství ven.
- "Pověz mi, existuje rodinná karma stejně jako karma země, nebo rasy?" zeptal jsem se.
- "Samozřejmě, můžeš to cítit ve všech následujících generacích,“ odpověděl Swámí.
- " A Tys právě teď odstranil tuto rodinnou karmu?" zeptal jsem se.
Swami Vishwananda přikývl, když jsme došli s našimi malými špenátovými koláčky k autu.

Žádné komentáře: