sobota 26. června 2010

Swámího raná oddanost


Swamiho Vishwanandu znám od jeho dětství, neboť je můj bratranec. Nejranější vzpomínku na Swámího mám od svých 7 let, když jsem přijel na Mauricius na prázdniny.
Pamatuji si, že Swámi byl velice pracovitý chlapec. Každé ráno vstával velice brzo a modlil se s naší babičkou. Předtím, než šel do školy, věnoval se svým domácím povinnostem a dokončil je po návratu ze školy.
Když jsem navštívil Mauricius, pokaždé jsme si užili mnoho legrace, spoustu neplechy a hraní her. Jednou z mých nejranějších vzpomínek bylo ztvárnění Ramayany. Swami hrával roli Ramy, jeho sestra Tina byla Sita a já jsem byl Lakshmana. Z větví jsme dělávali luky a šípy a zkoušeli jsme vytvářet speciální efekty jako z televizní série Ramayany. Společně jsme vypalovali šípy s ohnivou prskavkou, která byla připevněna na konci a předstírali jsme, že jsme zaútočili na démony v zahradě našich prarodičů. (od Raviho)

Překlad: J.O./Č.R.

Žádné komentáře: