sobota 14. července 2012

OM Healing poprvé jinak…

OM Healingů jsem zažila již spoustu, když jich bylo kolem 15ti, přestala jsem je počítat… Nepociťovala jsem potřebu OM Healing vést, máme na to skvělé lidičky, ale tak jak Guruji a Mahavatar hýbou našimi životy, došlo nedávno i na mne ;-). Poprvé jsem mohla pohlédnout jaké to je vnímat OM Healing jaksi „z druhé strany“, očima toho kdo ho vede…


S posvátnou úctou jsem přistupovala k tomuto dni, skoro ani nespala, abych si dopředu vše přichystala a promyslela…. ráno si umyla vlasy, převlékla se do dlouhých vlajících bílých šatů a připadala si tak trochu jako anděl pověřený pro tu chvíli našimi milovanými Mistry. Připravila jsem si jejich portréty, krajkovou vyšívanou dečku na provizorní oltář (maminka dodnes neví k čemu její výbava posloužila), přidala svíčky a tyčinky…., uvázala kytici z květů na zahradě a snad bych ji pro tu příležitost i otrhala celou…. a samozřejmě vzala s sebou i svého milovaného Krišnu♥.
Krásná historická Třeboň je nejen domovem mých předků, ale najdete zde i nádherné dušičky, snad vytvořené tou všudepřítomnou silnou energií místa, která se tu drží od věků…
Tak jsem slavnostně kráčela vstříc tomuto historickému okamžiku pro město i pro mne… První OM Healing se konal v soukromí, v jednom z nejstarších domů, patřících původně ke klášteru, a ta energie v něm byla cítit…

Doběhla jsem se cestou ještě poklonit Třeboňské Madoně, aby mi ten krok požehnala. Jaké bylo mé překvapení, když mi účastníci přišli naproti v bílém, a celé se to podobalo jakési tiché a nádherné oslavě našich Mistrů, o které kolující turisté zatím neměli ani potuchy.
V krásném prostředí vše plynulo úplně samo a věřím, že i Swamiji a Mahavatar se přišli podívat a radovali se… my jsme je alespoň cítili…
Odměnou mi byl nejen blažený pocit, ale kolegové přichystali i dort… Vskutku nebesky nádherné.
Děkuji.

Co si tedy přát na závěr?… snad jen aby se OM Healing v Třeboni ujal… a mé nejtajnější přání? Jednou by mohl být součástí zdejší proslavené lázeňské léčby.

S láskou všem kteří s OM Healingem začínají, ale nejen jim…
Rohini♥

Žádné komentáře: