čtvrtek 15. září 2011

Workshop ve středních Čechách

Druhý pudža workshop se konal 10.-11. září ve středních Čechách nedaleko Prahy. Byl stejně krásný jako ten první v Rožnově. Hostitelka Bhagesri je, stejně jako Jagadishen, učitelka Atma Krije. Strávili jsme společně dva úžasné dny. 10 účastníků (9 žen, hej, co se děje s muži a duchovnem??..) přivedli 10, vlastně 12 vznešených Božských hostů: Matku Marii 2x, Ganéšu 4x, Kršnu3x, Ježíše Krista, Šivu a Širdi Sai Babu (a samozřejmě, kde jsem já je i moje Ma Durga ). Bhagesri byla úžasná hostitelka, Rajen vařil skvělé indické jídlo, a počasí bylo zas, jak kdybych byl v Řecku, a zdálo se, že si každý užil víkend v Boží přítomnosti. Abišék si obzvláště vychutnal Ganéša, jak si můžete prohlédnout na obrázku, natolik, že se nám ukázal při jádžně druhý den.



Skutečně jsem si deset dní v Čechách zamiloval, je zde mnoho laskavých duší a tento výlet nám pomohl se více propojit.

Jsem vděčný, že jsem byl poctěn a mohl být spojovacím článkem mezi ašrámem a těším se, doufám, na mnoho dalších návštěv, s milostí Božské Matky a mého milovaného Gurujiho.

Z Shree Peetha Nilaya/Springen s Láskou Kuru (Swami Vishwakurunandhanananda)

P.S.: Před časem jsem měl pocit, že učitelé Atma Krije příliš nerozvíjí bhakti ve formě modlitby a uměleckého projevu, jako je zpěv. Ale Bhagesri a Jagadishen jsou příkladem rozrůstající se části krija jógínů, jež se hlouběji zajímají o púdžu a hudbuJ. Z toho co jsem slyšel, Bhagesri plánuje Kalaš pudžu a jádžnu tento víkend a Jagadishen mi sdělil, že plánuje každý týden Kalaš pudžu v malém rodinném ašramu v Rožnově a měsíčně veřejné púdžy, kde jsou všichni srdečně vítáni!






Žádné komentáře: