pátek 30. září 2011

Jak Ravi, bratranec Swamiho potkal Božskou Matku

Swami Vishwananda vypráví:
Můj bratranec Ravi odbržel jednou darshan od Božské Matky, která se mu zjevila v podobě Kálí. Všichni znáte Kálí. Navenek vypadá moc děsivě, ale ve svém nitru je velmi mírná. Jak tak Božskou Matku uviděl, tak dostal samozřejmě velký strach. Matka mu řekla: “Proš se bojíš? Jsem Matka, přede mnou nemusíš mít strach.“ Požehnala mu a řekla: „Zítra za tebou přijdu, ale musíš mě poznat.“ Bratranec se mě zeptal: „Podle čeho ji poznám?“ Odpověděl jsem: „Ona ti to tak řekla. Nesmím ti to prozradit, protože pak ta zkouška neplatí, ale mohu ti dát radu: „Pokloň se před všemi ženami, které zítra během dne potkáš.“ On na to: „To je velký úkol, představ si kolik Mataji potkám.“

Byla to jednoduchá zkouška. Od rána do večera se se klaněl před každou Mataji, kterou potkal; dokonce uprostřed ulice v Londýně. Vzpomínám si, jak to bylo legrační vidět reakce těch osob. Na konci dne se Ma vrátila. Byla s ním velmi spokojená a řekla: „Tys tu zkoušku vpravdě obstál. Viděl jsi mě všech matkách a proto jsi dostal mé požehnání.“ Tentokrát přišla Matka v nesmírně půvabné podobě a požehnala mu.

Člověk tedy nemůže vědět, kdy Bůh přijde a v jaké podobě přijde. V duchu si myslíme, že Bůh má jen tu podobu, kterou si představujeme. Ne, nikdy nepřijde v té podobě. Božskou Matku rozeznáte ve vaše vnitřním Já, ve vašem srdci. Už tolikrát jsem viděl Boha přicházet v různých podobách. A když jsem byl připravený jednat, zadržel mě a řekl „Buď klidný“. Toto propojení, které máme všichni k Bohu, by tady mělo být. Není to propojení s vaší myslí, která se snaží všemu porozumět, nýbrž spojení s Božstvím 'od srdce k srdci'. Vaše srdce, Vaše vědomí pozná Boha.

Boží darshan máte tedy každý den.

Žádné komentáře: