čtvrtek 15. července 2010

Om Namo Narayanaya


Před několika dny jsem se vracela rychle do svého pokoje pro nějakou věc. Moje balkónové dveře byly otevřené, zvenčí jsem náhle uslyšela krásný melodický zpět mantry „Om Namo Narayanaya“. Myslela jsem si, že někde hraje CD. Bylo krásné tento zvuk poslouchat. Po chvíli jsem potkala Gurujiho, který šel do svého pokoje. Ze zahrady jsme stále mohli slyšet zpívání mantry. Zeptal se mě: „Kdo to tak hezky zpívá?“ Odpověděla jsem:“ To je určitě z CD.“ „Ne“, řekl, otevřel své balkonové dveře a vyšel ven. Skupinka 5 lidí seděla na zahradě a všichni společně plnili vibhuti do plastových sáčků. Zpívali „Om Namo Narayanaya“ velmi jemně a sladce. Swamiji byl velice potěšen, když viděl tuto malou skupinu, která tak oddaně plnila svatý popel, aniž by mezi sebou lidé debatovali.
(od Dakshini, Springen)

Překlad: J.O./Č.R.

Žádné komentáře: