středa 5. ledna 2011

Voňavá mala


Jako mnoho dalších lidí i já jsem využil tu možnost nechat si u Swámího při daršanu požehnat svoji malu. Že mnohé věci ve Springenu mají svojí specifickou vůni, jsem si již zvykl. Můj rozum si to dokázal ještě jakž takž vysvětlit. Že však může požehnaná mala vonět takovým krásným, omamným způsobem, mě však dojatě překvapilo. Po cestě domů jsem radostně "nasával" Swámího vůni já i další spolucestující :-).

Po nějaké době vůně vyprchala. Měl jsem však záhadný pocit, že jakoby se občas vracela. Až teprve nedávno se mi ten pocit potvrdil. Byli jsme zrovna s několika přáteli - hráli jsme mantry, tančili a dělali Om healing. Po skončení se mala opět rozvoněla tak, že již nebylo pochyb...... Má skeptická mysl již neměla, co namítat a já jsem si uvědomil, že Swámí je s námi (i s vámi :-)).

S láskou

Zdeněk Yadhava

Žádné komentáře: