středa 27. ledna 2010

Guru koná svou práci

Již několikrát jsem byla svědkyní toho, jak se Swámí Vishwananda snaží ukázat nám skrze svou božskou lásku jak můžeme zažít v našich srdcích nekonečnou lásku Boží. Během jeho první návštěvy u mě doma a během dalších setkání s ním jsem měla možnost trochu vidět jak pracuje.

Mohla jsem vidět a cítit, jak se srdce neznámých i přátel, kteří za ním přišli v jeho přítomnosti otevírají. Často dává jednoduché rady nebo podněty. Každý dostane přesně to, co je nutné vzhledem k jeho nebo její současné situaci. Pozorovat způsob jakým učí lidi skrze svou senzitivnost a božskou lásku je pro mě opravdu významnou zkušeností. Sledovat, jak z těch, kteří vyhledají jeho pomoc, očividně padá veškerá zátěž a jak se mění, když se s ním setkají, to je opravdu krásná podívaná. Poprvé v životě jsem měla možnost vidět božského gurua při jeho duchovní práci.

Drishti/Springen

Žádné komentáře: