středa 31. března 2010

Ruce Swámího Vishwanandy


K 30. narozeninám Swámího Vishwanandy byla vyrobena trička, která měla na zádech vytištěné Swámího žehnající ruce a jeho podpis: „Pouze láska, Swámí Vishwananda“. Nakoupila jsem několik triček, abychom tím obšťastnili naše přátele. Každý z nich neznal Swámího Vishwanandu, ale přesto jsem jim darovala toto specielní tričko. Měli z nich radost a oblékali je. Brzy na to mi někdo zavolal: Co to je za tričko, když jsem to nosila, měla jsem příjemně teplá záda a cítila ochrannou energii! Odkud je máte? Mohla bych dostat ještě další dvě?“ Vysvětlili jsme, čí ruce to jsou.
Později jsme je darovali také přátelům, kteří leželi v nemocnici. Vyprávěli nám, že je měli nepřetržitě na sobě a že se v nich cítili energeticky blaze a v bezpečí.
P.L. Německo

Žádné komentáře: