pondělí 23. dubna 2012

Tulsi

JGD,
v loňském roce jsme dostali od Tulsianandy krásnou rostlinku Tulsi. Ještě teď si pamatuji ten blažený úsměv na tváři Jagadishena, když si ji ze Springenu dovezl. Pečoval o ní, a meditační místností se šířila nádherná vůně. Pak přišel podzim a Tulsi nám začala chřadnout, jako poslední pozdrav nám vykvetla. Nejsem žádný botanik a tak mě vůbec nenapadlo, že květ znamená semínka. Pak mi v meditaci řekla, ať se podívám na ty malé černé tečky, které jsou kolem ní. Mám je naklíčit (to umím) a až rostlinky vykvetou, předat je dál. Tak jsem v polovině října dala klíčit semínka. Bylo neuvěřitelné jak rychle se objevily první zelené klíčky, ač mi zkušení pěstitelé říkali, že je to téměř nemožné klíčit na podzim... Během zimy pomalu, ale jistě rostly. A teď - už kvetou, jsou některé až 50cm velké a dřevnatí jim stonek. Nevěděla jsem jak to mám udělat, komu a jak je rozdat a ony si samy řekly. Takže, každý zájemce o Tulsi nechť si připraví květináč a substrát pro bylinky a vypraví se k nám do Rožnova a sám si ji přesadí a odveze. Všichni jste vítáni, mám jich tak 25-30.
Ozvětě se mi na: shivani@email.cz

S láskou Shivani
Pro ty, kteří se do Rožnova nedostanou, je zde jako útěcha nádherná skladba k poctě Tulsi –„Namo Namah Tulasi Krishna“ v podání Kalyani - Meera Dasi:


Žádné komentáře: