čtvrtek 25. listopadu 2010

Když se narodíte....

Nevěděla jsem nejprve, co mé nové duchovní jméno doslova znamená. Než jsem se dostala ke zjišťování detailů, měla jsem tak alespoň prostor pro procítění. A okamžitě se na mne snesla záplava pocitů požehnání a „obrazů“. Viděla jsem samu sebe jako šťastnou holčičku s culíky :-), které motýli usedají na ruce a ona pozoruje a s úžasem si uvědomuje tu nádheru Země, nebe, tvorů, sebe :-) a všeho kolem. Vidí každou rybku v oceánu :-). Moudrý nebeský otec a matka se nad ní láskyplně sklánějí a ona se cítí bezvýhradně přijatá a milovaná právě taková, jaká je....Konečně spatřená docela...


Iva Swarupini (ta, která spočívá ve své vlastní podstatě)/Č.R.


P.S. Uma dodává k tomuto dojemnému příspěvku: duchovní jméno nese v sobě energetický potenciál, který nás podpoří a inspiruje na naší duchovní cestě. Rezonuje zajisté se strunou v hloubi našeho srdce, napomáhá orientaci v nekonečném prostoru, ukáže nám směr:-) Swarupini nám tu poskytuje své vzácné, osobní pocity s vlastní ilustrací.

Žádné komentáře: